تیم سیستم‌های نهفته خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

به طور کلی در حوزه سیستم‌های نهفته و بلادرنگ توسعه سطح پایین در سطح پردازنده و سیستم‌عامل و سطح بالا در سطح اپلیکیشن انجام می‌‌شود که ما در هر دو زمینه فعالیت می‌کنیم.

توسعه اپلیکیشن های نفته

توسعه اپلیکیشن‌های‌ نهفته

طراحی، توسعه و تست نرم‌افزار‌های نهفته و پورت کردن آن بر روی انواع بورد‌های سخت‌افزاری. مولفه‌های نرم‌افزاری مورد نیاز با تکنولوژی‌های به‌روز و کارآمد پیاده‌سازی می‌شوند و قابلیت ارتباط با سنسور‌ها، چیپ‌های سخت‌افزاری و روش‌های ارتباطی متناسب با حوزه‌های خودرویی، هوانوردی، پزشکی و صنعتی را دارا می‌باشند.

توسعه سطح پایین برای پردازنده

توسعه سطح پایین برای پردازنده

توسعه کد سطح پایین برای پردازنده‌‌های Microchip, Atmel, Texas Instrument, Intel, NXP, Freescale و Renesas. شامل توسعه درایور‌های سخت‌افزاری برای ارتباط با ماژول‌های مختلف و همچنین توسعه bootloader برای را‌ه‌اندازی سیستم‌عامل‌.                                             

پورت کردن به نرم‌افزار شریف علم و صنعت

پورت کردن

پورت کردن سیستم‌های عامل بلادرنگ (RTOS) و همه‌ منظوره. این خدمت شامل توسعه BSP (Board Support Package)، میان‌افزار و استک پروتکل می‌شود. همچنین پورت کردن پکیج‌های نرم‌افزار‌های third-party بر روی سیستم‌عامل هدف صورت می‌گیرد.

چالش‌های سیستم‌های نهفته و بلادرنگ

در بخش سیستم‌های نهفته شرکت به‌نرم‌افزار، طراحی، توسعه و اجرای راه‌حل‌ها و خدمات در حوزه سیستم‌های نهفته ارائه می‌شود. این دسته سامانه‌ها به دلیل این که در صنایع حساس مانند هوایی، خودرویی و دفاعی استفاده می‌شوند، نیاز است تا به چالش‌های ایمنی و امنیتی توجه ویژه‌ای شود. ما با بهره‌گیری از بروزترین استاندارد‌های نرم‌افزاری مانند DO-178C، ISO26262 ، ARINC653 و ECSS اقدام به افزایش کیفیت نرم‌افزار‌های این حوزه نموده‌ایم. ما در طراحی نرم‌افزار‌های نهفته از روش‌ها و الگو‌های طراحی نوین و کارآمد بهره می‌بریم تا در کنار مراحل تست، اعتبارسنجی و صحت سنجی (Verification & Validation) منجر به یک محصول نرم‌افزاری و سخت‌افزاری با کیفیت گردد.

فناوری های مورد استفاده 

خانواده‌های پردازنده‌/بورد‌

سیستم‌های عامل

ناظر‌ها

ماژول‌های ارتباطی